Tilbud og nyheder

Nyt loppe og flåt middel til hunde, som også indeholder en ormekur.

Det er en tyggetabl. som man giver 1 gang hver måned. Den dræber lopper indenfor 8 timer og virker i 5 uger. Den dræber flåter effektivt og virker i 4 uger for det. Der ud over er der også et ormemiddel i denne nye tyggetabl. som behandler mod spoleorm, hageorm og piskeorm. Den forebygger også mod tropiske hjerteorm. Denne løsning er god til hvalpe, som man ved 2. hvalpevaccination typisk giver en ormekur, samt dyr der skal rejse steder hen hvor disse parasittyper typisk er at finde. Ring til os på 70 15 9000 for mere information

Halvpris på sundhedsundersøgelsen i forbindelse med 2. vaccination.

Vi  mener det er vigtigt at følge vaccinationsprogrammet for både hvalpen og killingen da vi da vil undgå at se de forskellige sygdomme som de ellers kan blive udsat for at få. Vaccinationsprogrammet er således at efter den 1. vaccine skal de have 2. vaccine 1 mdr. efter og herefter om 1 år. Vi har valgt at give -50% på sundhedsundersøgelsen i forbindelse med vaccinationen ved 2. vaccination, uanset om vi har set hvalpen eller killingen ved 1. vaccination.

Helt specielt tilbud i hele Maj og Juni måned.

Vi har så mange hjemløse misser rundt om i Danmark og man ville ønske de alle kunne få et hjem. Men sådan er virkeligheden ikke, så derfor er det en god ide at få sin kat kastreret og steriliseret så snart de er gamle nok og vejer ca 2 kg. Der ud over er det en god ide at få sin kat øremærket og registreret i Dansk katteregister, således man altid kan finde den rette ejer hvis mis skulle løbe væk eller andet. Vi vil gerne være med til at gøre en lille forskel på disse områder.

I hele Maj og Juni måned vil vi neutraliserer, vaccinerer og øretatoverer katte for henholdsvis 1400 kr for hunkatten og 800 kr for hankatten. Vi vil altså give sundhedsundersøgelsen i forbindelse med vaccinen samt øretatoveringen gratis i disse måneder, hvis du vælger at få din kat neutraliseret. Husk vi altid registrerer katten gratis i dansk katteregister.

OBS pr. 1.5.2015 jf. lovgivning om fakturering af medicin, vil det blive takseret særskilt og man skal derfor medregne en udgift mere til dette - det vil dreje sig om ca. 150 kr for kattenes vedkomne.

Nyt til alle katte.

Der er kommet et nyt loppemiddel til katte, som er i pilleform, ligesom vi kender det til hunde. Virkningen på lopperne holder i 1 mdr. Man skal huske at give pillen sammen med et måltid, da man kan få mave/tarmgener. Men ring ind på klinikken for mere information.

Nyt foder.

Carnilove into the wild. Carnilove er sammensat, så den tager højde for hundens oprindelige natur. Det brede spektrum af nøje udvalgte typer af kød fra vildt , f.eks. rensdyr, and, fasan, kalkun, lam, vildsvin og laks. Svarer til sammensætningen af det naturlige bytte og sørger for at hunden får de vigtige aminosyrer.

Skovbær, grøntsager, vildebær og urter er naturlige kilder til vigtige vitaminer, antioxidanter og andre essentielle næringsstoffer.

Carnilove er designet med hensyntagen til samhørigheden mellem mennesker og hundes liv sammen. Ingredienser og mængden af dem er udviklet efter hundens kost, før landbruget blev indført, men produktionen er baseret på de nyeste processer og teknologier. Carnilove er derfor helt korn og kartoffelfri og består af 70 % kød fra vildt og 30 % skovbær, grøntsager og urter.

Det er et godt alternativ til den kræsne hund eller kat og er ikke et dyrt produkt.