Tilbud og nyheder

Nyt loppe og flåt middel til hunde og katte.

Der kommer hele tiden nye midler mod lopper og flåter. Vi er nu begyndt at have endnu en tabl på hylden til hunde, som gives hver måned og som har et hurtigt drab af både flåter og lopper.

Vi kan således tilbyde to typer af tabl. til hunde, en der holder i 3 mdr og en der holder i i mdr, men hvor de er tre tabl i selve pakken. Det er en nem løsning hvis man har lopper, da man har fuld dækning af dyret i alle tre mdr.

Den er let at give, da det er en tyggetabl.

Til kattene er der kommet endnu en spot on løsning, som vi nu har haft et lille stykke tid. Det er en spot on løsning som gives på huden i nakken. Men i modsætning til de gamle spot on løsninger vi kender, holder denne løsning i 3 mdr. Igen kan vi herved opnå en bedre dækning af dyret.

Halvpris på sundhedsundersøgelsen i forbindelse med 2. vaccination.

Vi  mener det er vigtigt at følge vaccinationsprogrammet for både hvalpen og killingen da vi da vil undgå at se de forskellige sygdomme som de ellers kan blive udsat for at få. Vaccinationsprogrammet er således at efter den 1. vaccine skal de have 2. vaccine 1 mdr. efter og herefter om 1 år. Vi har valgt at give -50% på sundhedsundersøgelsen i forbindelse med vaccinationen ved 2. vaccination, uanset om vi har set hvalpen eller killingen ved 1. vaccination.

Nyt til alle katte.

Der er kommet et nyt loppemiddel til katte, som er i pilleform, ligesom vi kender det til hunde. Virkningen på lopperne holder i 1 mdr. Man skal huske at give pillen sammen med et måltid, da man kan få mave/tarmgener. Men ring ind på klinikken for mere information.

Nyt foder.

Carnilove into the wild. Carnilove er sammensat, så den tager højde for hundens oprindelige natur. Det brede spektrum af nøje udvalgte typer af kød fra vildt , f.eks. rensdyr, and, fasan, kalkun, lam, vildsvin og laks. Svarer til sammensætningen af det naturlige bytte og sørger for at hunden får de vigtige aminosyrer.

Skovbær, grøntsager, vildebær og urter er naturlige kilder til vigtige vitaminer, antioxidanter og andre essentielle næringsstoffer.

Carnilove er designet med hensyntagen til samhørigheden mellem mennesker og hundes liv sammen. Ingredienser og mængden af dem er udviklet efter hundens kost, før landbruget blev indført, men produktionen er baseret på de nyeste processer og teknologier. Carnilove er derfor helt korn og kartoffelfri og består af 70 % kød fra vildt og 30 % skovbær, grøntsager og urter.

Det er et godt alternativ til den kræsne hund eller kat og er ikke et dyrt produkt.